mangga

Followers

Thursday, December 10, 2009

WEIRD JAPANESE!!


ish2....ni perhimpunan ultraman ke???huhu..jd hero pon kna g meeting gk..
berjuang untuk keaman dunia!!!!



sape plak dh yg order awek jepun ni?????
aku xorder pon la...cmna packaging ni sampai umah aku ni????
sape la yg kenakan aku ni...hishhhhh!!!!



kepada gadis2 di luar sane..ini la bulu mate fesyen terbaru dari LV..
dapatkanya di pasaran sekarang..
harga berpatutan........hehe..



ape!!!!!!ko ckp aku xkuat????tgk ni...
walaupon aku keding,tp aku pnya muscle tinggi cm gunung tw!!!
cpt2...siapa brani,mari rapat2!!!



wine pon org bwt mandi gk ke??
xpela..org kaya je bley mandi guna wine2 ni..
ntah2 bli ribena je...
tauke tu untung byk la...haha..



lihatlah mata ku ini..ade nmpak cm yuna final fantasy x??
aku bwt cmni sbb aku tido time dlm clas ni..
jd aku lukis la mate..
confirm2 xkantoi dgn sensei pnye ni...hehe..



uishhh!!gle btol..patung pon naik train..
klu aku la..xmasok dh train ni klu sume patong..japg jd benda pelik2..
menyesal je aku....huhu..



inilah fesyen terbaru tk org bekerja...
simple dan ringkas..dan yg paling penting..
mudah untuk dipakai..haha..



feeewiiittt......cute gle mak nyah ni...
hehe..


visit smocx:design official website:

No comments:

Post a Comment

you also might like this:

Related Posts with Thumbnails